مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-07اقتصادي

اجرای طرح محرومیت زدایی آب شرب روستاهای غرب انزلی


مدیر امور آب و فاضلاب بندرانزلی از اجرای طرح محرومیت زدایی آب شرب و تلاش برای بهره مندی از آب شرب سالم در روستاهای غربی انزلی خبر داد.

- عباس حسنی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مشکلات کمی و کیفی آب شرب روستاهای پرجمعیت بخش غربی شهرستان بندر انزلی به دلیل عدم وجود پتانسیل آبی مناسب و در دسترس، نزدیکی به تالاب و دریا که سفره های آب زیرزمینی را تحت تاثیر قرار می دهند و روند افزایش مهاجرت به این منطقه در سال های اخیر موجب شد تا پروژه انتقال آب با کیفیت از بخش غربی شهر به سمت این روستاها در قالب جهاد آبرسانی برنامه ریزی و تامین اعتبار شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه تعداد کل روستاهای بهره مند از طرح محرومیت زدایی 19 روستا هستند، افزود: در 12 روستا مشکلات کمی و کیفی آب آشامیدنی وجود دارد و با تمام تلاش، رفع این مشکلات اقدامات لازم در دستور کار قرار دارد.

حسنی در خصوص جمعیت ساکن در این روستاها تصریح کرد: جمعیت ساکن در 19 روستا بالغ بر 12 هزار نفر هستند همچنین بیش از 6000 نفر جمعیت شناور و سیال را در این مناطق شاهد هستیم که در مجموع نیاز آب شرب این مناطق 50 لیتر بر ثانیه است.

وی با اشاره به اینکه منبع تامین آب شرب پیش بینی شده در این طرح مخزن ذخیره آب شهر بندر انزلی است، افزود: این پروژه در فاز اول با 14 کیلومتر خط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح محرومیت زدایی آب شرب روستاهای غرب انزلی

اجرای طرح محرومیت زدایی آب شرب روستاهای غرب انزلی